Friday, July 10, 2009

GILA OH GILA

Prof Diraja Ungku Aziz kata PPSMI dasar GILA. Barang siapa menyokong PPSMI maka jatuh keatasnya taraf GILA. Tanda-tanda GILA adalah dah resign PM tapi berlagak macam PM. Itulah GILA namanya.

6 comments:

Anonymous said...

http://syahrilkadir.wordpress.com/2009/07/10/bila-anak-melayu-dirawat-di-gereja/

abusyuhadah said...

salam
jemput berkunjung ke blog saya matbulan@blogspot.com- Daramansah Lamasa-DPPN Sabah

megat dagang said...

tak pasal2 ko dapat dosa...org islam mende mung nii???cakap kasar..takde hikmat dlm penulisan..bilaa ko nak mintak maaf ngn dia tu haa????moga tuhan buka pintu hati koo...

Anonymous said...

kau lg gile..lgpon kau penah ckp ko penah jd gile kan dulu bile kalah pilihanraya??baru kalah pilihanraya dah gile..kau ni memalukan!!patutla kau kalah ritu kt dun kempas..

Anonymous said...

Tak ada ciri ciri sebagai pemimpin tetapi sebagai suka mengata orang lain tak betul memang ada. tanya diri sendiri apa sumbangan anda kepada negara dan rakyat malaysia? 5 sen pun tak ada.
-Sri Menanti, Muar.

Anonymous said...

kalau yg dikatakan tu mmmg gila nk terus berkuasa...mmglah gila namanya...GILA KUASA..kalau dh buat benda x betul takkan nk puji pulak...
Tapi puak-puak ampuno mmg biasa jd tukang puji ni..sbb tu pemimpin buat x btul tp dok angguk jugakkk..nasib lah labuuu...