Wednesday, October 21, 2009

Minta Perhatian Kepada Semua Pembaca

Saya mengalu-alukan buah fikiran dan pandangan bernas tuan-tuan dan puan-puan. Satu sahaja yang saya harap tuan/puan boleh komen apa sahaja kepada saya atau kenyataan saya tetapi tolong jangan menghina agama saya dan bangsa saya. Tolong. Minta Tolong. Itu sahaja.

1 comments:

Anonymous said...

sesungguhnya tidak ada sebarang penghinaan terhadap agama mahupun sesuatu yang berkaitan dengan agama. Tetapi yang lebih penting di sini ialah kritikan(mungkin ditafsir HINA oleh pihak KEleNTONG) terhadap parti PAS yang perjuangannya sentiasa berlandaskan Islam (diharap begitu). Ingin ditegaskan di sini bahawa rakyat semakin jelik terutamanya di negeri Kedah memandangkan masalah demi masalah, pendirian yang tidak tetap serta pemimpin-pemimpin PAS yang hanya berkelakuan seperti lembu dicucuk hidung sahaja. Kami yang mengundi PAS untuk PRU 2008 tetapi tidak banyak yang dilakukan PAS sehingga kini. Pasukan bolasepak kesayangan kami juga turut menerima kesan!
Ingatlah bawaha di negeri Kedah, kami tidak didedahkan dengan pelbagai bentuk hiburan seperti di negeri-negeri lain. Bagi kami, bola sepak ialah hiburan paling utama di sini. Majoriti rakyat semakin muak dengan sikap 'bapok dan takut' PAS terhadap DAP dan untuk pengetahuan pihak KELENTONG ini, rakyat Kedah masih rindukan pimpinan Allahyarham Dr. Fadzil Noor.
Al Fatihah